poniedziałek, 3 września 2012

Rozpoczęcie roku

Hej kochani, jak Wam się udało rozpoczęcie roku szkolnego? W mojej szkole w tym roku zaszły duże zmiany, ponieważ moje liceum utworzyło wraz z sąsiadującym gimnazjum zespół szkół. Ma to wpływ na wiele rzeczy - od zmiany rozkładu dzwonków, przez powiększenie budynku i zwiększenie ilości sal aż po obiady w szkole. Jedynym, co mnie niepokoi jest ta nieszczęsna zmiana dzwonków, bo nie uda mi się już uniknąć popołudniowych godzin szczytu (łezka :'(   ). Żaby tak nie gadać o szkole bez sensu, mam dla Was babeczki, bo w końcu to blog o modelinie, a nie o moim nudnym życiu maturzystki-zombie:)




2 komentarze:

  1. Moje gimnazjum, podstawówka i przedszkole to zespół placówek i jest masakrycznie, bo pod nogami ci się 7 letnie dzieci plączą, a to stres dla takich małych ludzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Te babeczki są z modeliny?!!! Niemożliwe!!! Boskie są

    OdpowiedzUsuń

Nie akceptuję komentarzy wulgarnych ani anonimowych